rorząd octavia II 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrev3
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 6116

    rorząd octavia II 1.9 TDI

    to może i ja się podłączę

    Czytam wątki na różnych forach i zastanawiam się mocno nad wyborem jednego z:
    1. Mio 550
    2. F-S N560
    3.MANTA GPS-010 "Easy Rider"


    i tak
    1. Mio 550 - dość tania, sporo jednak negatywnych opinii, kwestia wykonania, zawieszania itp. Nie chciałbym, żeby użyszkodnicy ;-) brali do siebie zapytania o ewentualne felery, ale żeby uczciwie napisać co boli użytkowników ww modelu (modeli). Wiem, że urządzenie jest popularne ale nie chciałbym się kierować tylko ceną, a później pluć sobie w brodę, że "zaoszczędziłem"

    2. Fujitsu Simens - to przewaga bardzo pozytywnych opinii - za sporo większą kasę. Ja jednak rozliczam fakturę, więc VAT mnie i tak minie. Czy jednak warto?
    Podobno następcy nie będzie, F-S porzuca już produkcję palmów z tej "linii"

    3. Manta

    I tu największa zagwozdka - zestaw na niedużą kasę, a zawiera niemal wszystko
    Po odblokowaniu instalujesz "prawie" wszystko.
    Z jednej strony to Manta, a więc :P , zaaś z drugiej to obecnie w domu śmiga u mnie DVD Manty, zaś kilkakrotnie droższy Thompson zarasta kurzem

    W sumie podstawa to navi, ale jak znam życie za moment potrzebne będzie WiFi (w końcu nie będę za każdym razem laptopa odpalał)
    Z drugiej strony tak rzadko korzystam z innych funkcji...


    Obecnie jako navi używam mojego telefonu Nokia E50 wraz z GPS LD - 3W. Zastanawiam się jak śmigają wymienione navigacje - Nokia ma sirfstara III i bardzo ładnie znajduje się, ciekawe jak pozostałe.
    Z rozwiązania z telefonem rezygnuję z jednego tylko powodu.
    Jako, że śmiga tam sybian otwarcie przychodzącego sms-a twra chyba ze 3 sek. Ja w swojej pracy bardzo często korzystam z sms-ów i szlag mnie jasny trafia. tak więc skompletowałem zestaw (E50 + LD-3W, a teraz go "opycham" na Allegro) - trudno

    Proszę użytkowników (lub znajomych użytkowników) o recenzje (z tzw. autopsji), żebym kolejnego sprzętu nie wystawiał na Allegro :cry:
    RENT COMPLEX

    DACAR.team
  • kubao
    Classic
    • 2005
    • 9

    #2
    rorząd octavia II 1.9 TDI

    Witam
    Dużo jeżdzę swoją octą. W tym momencie ma przelatane 95 tys. W ASO dostalem inforamacje ze rorzad wymienia sie przy 120 tys. Octa ma programik made by diagtronik 155 KM.
    Dzięki za info
    Kuba

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      yyy eeee tego...

      a czego oczekujesz? Jakiejs odpowiedzi?
      TDI 205PS

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Udac sie do ASO przy przegladzie na 105kkm lub 120kkm dokonac zlecenia uslugi wymiany rozrzadu z pompa wody, uiscic rachunek i cieszyc sie autem bez stresu przez kolejne przynajmniej 90kkm
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kubao
          Classic
          • 2005
          • 9

          #5
          Czy już wymienić rorząd czy jeszcze poczekać do 120 tys ?

          Komentarz

          • cartel1
            Ambiente
            • 2007
            • 249

            #6
            Wymień przy 105kkm jak bedziesz miał serwis olejowy
            [center:a5df0a9dad]

            [/center:a5df0a9dad]

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Re: rorząd octavia II 1.9 TDI

              Zamieszczone przez kubao
              Witam
              Dużo jeżdzę swoją octą. W tym momencie ma przelatane 95 tys. W ASO dostalem inforamacje ze rorzad wymienia sie przy 120 tys.
              A moje pytanie jest takie : czym sie rozni rozrzad w 1,9TDI PD w O1 i w O2 ?
              W ksiazce serwisowej mam napisane, ze wymiana rozrzadu w O1 1.9TDI PD (w 2003r byly w tedy tylko ASZ PD) jest przy 90kkm. :roll: Nastapila jakas rewolucja, ze teraz w o2 wymiana jest przy 120kkm? :roll:
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • Dzida
                RS
                • 2006
                • 2253

                #8
                Zamieszczone przez Samiec
                W ksiazce serwisowej mam napisane, ze wymiana rozrzadu w O1 1.9TDI PD (w 2003r byly w tedy tylko ASZ PD) jest przy 90kkm. Nastapila jakas rewolucja, ze teraz w o2 wymiana jest przy 120kkm?
                No chyba tak bo u mnie w książce jest napisane że rozrząd co 120 kkm, co ciekawe bez rolek. Rolka/i dopiero przy 240 kkm. :idea:

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  W OII wiele rzeczy wymienia sie dziwnie. Filtr powietrza co 90kkm, rozrzad co 120kkm itd
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #10
                    To w takim razie ciekawostka:
                    W mojej książce obsługi napisane jest, że wymiana paska w silnikach wysokoprężnych jest przy 150.000 km.
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • dariuspolo
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1168

                      #11
                      Samiec, ...o ile mi wiadomo od 05.2004 zastosowano inna rolke i zmieniono wszystkie 1,9PD na 120kkm, starej rolki nie mozna zastapic nowa P&P!
                      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                      Zuzycie paliwa

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #12
                        W mojej książce do OII 1.9TDI też pisze o wymianie paska przy 150tyś km. :roll:
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        Pracuję...